ساخت و فروش اپل ایدی
نوشته شده توسط : زپو

 ساخت و فروش اپل ایدی


چرا به اپل آيدي نياز داريم؟!

اگر از دارندگان ديوايس هاي اپــل نظير آيفون، آيپاد، آيپد و مک هستيد، بايد اين را بدانيد که براي استفاده از تمامي امکانات ديوايس خود نياز به يک شناسه داريد. اين شناسه اپل آيدي نام دارد که کاربردهاي بسياري براي شما خواهد داشت و مي توان آن را کليد ورود به دنياي اپل و امکانات آن دانست. در قدم اول اگر ديوايس خريده ايد و قصد دانلود اپليکيشن از AppStore داشته باشيد، بـــدون داشتن اپل آيدي اين امکان وجود نــخواهد داشت. پس در همين ابتدا مي توانيد به ضرورت وجود اپل آيدي پي ببريد. البته اپل آيدي امــکانات ديــگري نظير FaceTime, iMessage, iCloud, Find My iPhone, Find My Friends, Game Center و …  را نيز در اختيار شما قرار مي دهد، که هر کدام از سرويس هاي نام برده شده لذت و هيجــان استفاده از ديوايس هاي اپل و دنياي پر شور تکنولوژي را براي شما بيشتر مي کند!

Apple

سرويس iCloud: فضاي مجــازي يا ابري اپل اين امکان را به شما مي دهد تا بتوانيد اطلاعات موجود در ديوايس هاي خود را نظير عکس، فيلم، شماره تلفن، يادداشت و غيره را ذخيره کنيد. علاوه بر ذخيره اطلاعات، امکان همسـان سازي اطلاعات نيز وجود دارد، به اين معنــي که اگر با آيپد خود عکس گرفته باشيد، مي توانيد عکس را در مک يا ديگر ديوايس اپلي خود که با اپل آيدي يکسان فعال شده است، مشاهده نماييد. در حالت پيشفرض اپل به هر اپل آيدي 5 گيگابايت فضاي رايگان اختصاص مي دهد که در صورت نياز مي توان فضاي بيشتري را با پرداخت مبلغ معين اجاره کرد.

iCloud

سرويس FaceTime: يکي از ويژگي هاي منحصر به فرد اپل امکان برقراري تماس ويديويي ميان ديوايسهاي اپلي مي باشد. اگر شما آيفون، آيپاد، آيپد و يا مک داشته باشيد هيچ تفاوتي ندارد زيرا در هر دو سيستم عامل اپل يعني OS و iOS اين سرويس وجود دارد.

Facetime

سرويس iMessage: اگر از ديـوايس هاي اپلي نظير آيپد و آيپاد استفاده مي کنيد، اين سرويس براي شما بسيار کارآمد خواهد بود زيرا اين امکان را به شما مي دهد تا با اپل آيدي خود با ديگر دوستان اپلي خود پيغام رد و بدل کنيد. البته اين سرويس امکان ارسال صدا، تصوير و مخاطب را نيز در خود جاي داده است که براي تمامي کاربران جذاب است. اين را بايد خاطر نشان کنيم که اين سرويس مختص به آيپاد و آيپد نيست و ديگر ديوايس ها نيز مي توانند از آن بهره مند شوند.

iMessage

سرويس Find My iPhone: براي بسيــاري از کاربران پيش آمده که ديوايس خود را گــم کرده اند يا از آنها دزديده شده است و به دنبال راهي براي يافتن ديوايس اپلي خود هستند. اين سرويس به کمک کاربر خواهد آمد زيرا مي توان با فعال کردن آن، ديوايس فعــال شده با اپل آيدي را در هر حالي و هر مکاني زير نظر داشت و آن را کنترل نمود. از امکانات اين سيستم مي توان به حذف اطلاعات درون ديوايس از راه دور، رمزگذاري در ديوايس از راه دور و مکان يابي و مشاهده ديوايس روي نقشه اشاره کرد.

سرويس جستجوي آيفون

سرويس Game Center: تصور کنيد در خانه نشسته ايد و با دوستتان که در مکاني ديگر حضور دارد، بازي از راه دور انجام دهيد! Game Center به شما اجازه مي دهد که به کمک اپل آيدي خود و ديگر دوستان اپلي خود بازي هاي آنلاين و چند نفره را در فضايي پر هيجان انجام دهيد و رکوردهاي خود را ثبت کنيد.

Game-Center

سرويس Find My Friends: سرويسي را که هم اکنون قصد معرفي آن را داريم به احتمال بسيار زياد براي همه شما جذاب خواهد است زيرا به کمک آن مي توانيد دوستان و اقوام خود را روي نقشه ببينيد و آنها را کنتــرل کنيد. البته کسي را که قصد داريد روي نقشه ببينيد، بايد ديوايس اپلي داشته و با اپل آيدي معيني فعال شده باشد.

Find-Friends

تیم سافت وار: در حال حاضر اپل آيدي را به چند روش به فـروش مي رساند. اپل آيدي با تحويل آنـي که در اين حالت بعد از پرداخت بصورت خودکار يک اپل آيدي معتبر امريــکا دريافت خواهيد کرد. روش ديگر اپل آيدي با ايميــل شما مي باشد که طي 1 الي 24 ساعت روي ايميــل وارد شده در هنگام خــريد از فروشگاه ساخته و براي شما ارسال خواهد شد. در نهايت اپل آيدي فيزيکي که خريد آن بصورت تعداد خواهد بود و براي نمايندگان و فروشگاه هاي معتبر در نظر گرفته شده است. 

appleid

ساخت Apple ID آمريکا با ايميل خودتان

ايميل جديد بسازيد ، ايميل ارسالي شما نبايد به آيتونز و وب سايت Apple داده شده باشد ، اگر ايميل ارسالي داراي اشکالات ذکر شده باشد امکان ساخت اپل آي دي وجود ندارد و هزينه برگشت داده نمي شود. بعد از خريداري اين محصول ، با ايميلي که در اطلاعات تماس قرار داده ايد براي شما اپل آي دي ساخته شده و پس از 6 الي 24 ساعت براي شما ارسال مي شود. اطلاعات ارسالي به ايميل خود را حفظ يا ذخيره کنيد. مخصوصا سوالات امنيتي تنظيم شده

دانلود بازی و نرم افزار از آیتونز با اپل آیدی خودتان

– امکان جستجو در آیتونز و دانلود آسان بازی ها و نرم افزار ها
– قرار دادن اپ های پولی در لیست دانلود که هر وقت رایگان شدند توسط نرم افزار دانلود شوند
App های دانلود شده مخصوص دستگاه اپل خودتان است چون با اپل ایدی خود دانلود می کنید
– امکان مدیریت فایل های موجود در دستگاه خود و فایل های هر App

# از Apple ID که به شما داده می شود می توانید در تمامی محصولات و خدمات اپل که نیاز به Apple ID دارد استفاده نمایید.
# حتما به توضیحات داده شده قبل از خرید توجه فرمایید.
# البته اپل آیدی انتخابی ما را میتوانید پس از خرید به دلخواه خود در این لینک تغییر دهید.
# شما می توانید نام،نام خانوادگی،تاریخ تولد،و… مربوط به اپل آیدی خود را در appleid.apple.com تغییر دهید.
# یک نسخه از اطلاعات خرید به ایمیلی که در زمان خرید وارد می کنید ارسال می شود.
# تنها با چند كليك اپل ايدي آمريكا خود را دريافت كنيد اپل ايدي ها همراه با سوالات امنيتي تحويل داده ميشوند

خرید و دانلود  ساخت و فروش اپل ایدی






:: برچسب‌ها: ساخت , و , فروش , اپل , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: